Kohorn 2
Det Biodynamiske jordbrug og ernæring – en antroposofisk udviklingsimpuls
Lørdag d. 22. april kl. 14.00 – 16.00

Salon Caféen er åben 13:30-17:00

Rudolf Steiner gør os tydelig opmærksom på at mennesket har udviklingsmulighed mod  åndelige højder, hvis vi vil.

I Landbrugskurset 1924, siger han at fødevarerne kan give os viljesimpulser, hvis de udvikles og dyrkes Biodynamisk.

Det er Landbrugsorganismen og især brugen af de Biodynamiske præparater, samt videreudvikling af Kulturplanterne, som vil være hovedtemaet i vores oplæg.

Ejgil og Lis har 50 års Jubilæum som biodynamiske jordbrugere på Højskolen Søtoftegård og Kiselgården.

Efter oplægget kan du gå på opdagelse i de mange skønne krydderurter m.m., som Lis og Ejgil medbringer fra Kiselgården.

Lis og Ejgil Rasmussen